Muzeum Mleka z Certyfikatem Specjalnym Polskiej Organizacji Turystycznej

opr. (koci)
Centrum Tradycji Mleczarstwa - Muzeum Mleka w Grajewie otrzymało Certyfikat Specjalny 2018 Polskiej Organizacji Turystycznej
Centrum Tradycji Mleczarstwa - Muzeum Mleka w Grajewie otrzymało Certyfikat Specjalny 2018 Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
Najpierw grajewskie Muzeum Mleka zostało wybrane Najlepszym Produkt Turystycznym Województwa Podlaskiego, dzięki temu miało szansę zawalczyć o Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej na etapie ogólnopolskim.

Uroczysta Gala wręczenia nagród w konkursie na: „Najlepszy Produkt Turystyczny” odbyła się w Warszawie. Celem konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny jest podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna nagradza produkty, które wyróżniają się na tle branży i dają turystom wiele możliwości na spędzenie wolnego czasu w ciekawy sposób. Podczas gali przyznane zostały cztery rodzaje certyfikatów: Złoty Certyfikat POT, Certyfikat POT, Certyfikat Internautów oraz po raz pierwszy w historii konkursu Certyfikat Specjalny.

Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie ubiegało się o Certyfikat Specjalny, którym nagrodzone mogą być produkty turystyczne mało znane, istniejące na rynku nie dłużej niż dwa lata. Ponadto produkty te muszą odznaczać się oryginalnością i kreatywnością. Kapituła Konkursu, składająca się z ekspertów w zakresie: turystyki, budowy i promocji produktów turystycznych, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich związanych z turystyką, przedstawicieli mediów i izb branżowych, doceniła grajewskie Muzeum Mleka przyznając mu właśnie Certyfikat Specjalny.

Jest to ogromne wyróżnienie dla Centrum Tradycji Mleczarstwa - Muzeum Mleka oraz Grajewa, gdyż certyfikaty POT są najważniejszymi nagrodami w polskiej turystyce, stanowią prestiżową markę i gwarancję jakości. Posiadanie certyfikatu POT podnosi rangę produktu turystycznego, wzmacnia jego pozycję w oczach klientów. Odgrywa rolę marketingowego atutu w prowadzonych kampaniach promocyjnych. Dodatkowo wszystkie certyfikowane produkty turystyczne są objęte programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Muzeum Mleka z Certyfikatem Specjalnym Polskiej Organizacji Turystycznej - Gazeta Współczesna