- Zależy nam na wzmocnieniu pozycji polskich warzyw na rynku naszego zachodniego sąsiada. Chcemy upewnić niemieckich konsumentów, że pomidory z Polski mają wysoką jakość i wspaniałe walory smakowe i odżywcze – twierdzi Maciej Mularski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami.
Kampania potrwa trzy lata i pochłonie 3 mln euro. Organizatorzy chcą trafić nie tylko do konsumentów, ale również blogerów kulinarnych, dziennikarzy, dystrybutorów i przedstawicieli sieci handlowych.
Roczne spożycie pomidorów w Polsce w 2014 roku wyniosło 9,96 kg/osobę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?