Zenek Martyniuk, Radek Liszewski, Krzysztof Cugowski w kampanii ministerstwa rolnictwa promują polską żywność

Agata Wodzień-Nowak
Agata Wodzień-Nowak
Kadry z filmów
Kupuj świadomie Produkt polski to kampania trwająca od kilku tygodni. Do wybierania żywności wytwarzanej w kraju, zachęcali minister rolnictwa i prezydent RP. Akcję wsparły gwiazdy disco polo. Do kupowania polskich produktów i tym samym wspierania polskich rolników zachęcają w filmikach na portalu społecznościowym Radosław Liszewski, lider zespołu Weekend oraz Zenon Martyniuk z grupy Akcent. Do ambasadorów dołączył również Krzysztof Cugowski.

Zenon Martyniuk w filmiku nagranym w ogrodzie i opublikowanym na Facebooku zaczyna od tego, że epidemia koronawirusa bardzo uderza w naszą gospodarkę i tłumaczy, że teraz jak nigdy wcześniej potrzebna jest wzajemna solidarność i zrozumienie. - Czas na patriotyzm konsumencki. Jeżeli idziecie do sklepu, kupujcie polskie produkty - mówi jeden z najpopularniejszych w Polsce twórców muzyki disco polo.

Lider zespołu Akcent tłumaczy, że wspierając krajowych przedsiębiorców i kupców, "bo w ten sposób pomagamy sobie nawzajem".

Zenek Martyniuk nie jest jedyną postacią, która wspiera kampanię Produkt Polski. Do kupowania krajowych produktów zachęca również Radosław Liszewski: - To hasło, to nie jest tylko hasło. To szczera prawda. W tym trudnym okresie, żeby wspierać polską gospodarkę, musimy wszyscy się połączyć. Dlatego gorąco zachęcam, abyśmy kupowali produkty polskie, wspierali polskich rolników, wspierali polskich producentów. To bardzo ważne, bo polskie jest najlepsze - przekonuje w nagraniu lider zespołu Weekend.

Następnego dnia na fanpage'u kampanii pojawiły się kolejne film, tym razem nagrany przez Krzysztofa Cugowskiego, znanego z Budki Suflera:

Oraz kolejny muzyk, Mateusz Mijal:

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi razem z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa już 26 marca apelowało, by kupować świadomie: "Liczymy na Wasze wsparcie. Razem pokonamy epidemię, razem uratujemy naszą gospodarkę i miejsca pracy". Resort tłumaczył, że epidemia koronawirusa będzie miała negatywne skutki dla gospodarki, a "polski produkt w Twoim koszyku to zysk dla rodzimych firm i wsparcie lokalnych budżetów".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Zenek Martyniuk, Radek Liszewski, Krzysztof Cugowski w kampanii ministerstwa rolnictwa promują polską żywność - Gazeta Pomorska